sobota, 6 kwietnia 2013

Zamykamy święta;) To close up a Easter time;)

To już chyba ostatni raz na temat Świąt. Zgrywając zdjęcia z aparatu znalazłam kilka poświątecznych, ciacha jakieś pyszne: obowiązkowa baba drożdżowa i mniam serniczek:)

I thing this is a last time about Easter. Taking pictures off from the camera I found few of them with ours cakes, lovely "must to have" east cake and so yumi cheese cake:)


Baba drożdżowa z lukrem królewskim...
Yeast cake with royal icing...




Serniczek z czekoladą...
Cheese cake with chocolate...


I jeszcze mały pomysł na wielkanocny prezencik. Usłyszałam, że czarujący:) mam nadzieję, że było to szczere... Kurka zrobiona z papierowej wikliny. Trzeba z nią uważać, z wikliną nie kurką;) bo jest wciągająca! Dopiero zaczęłam zabawę z papierową wikliną ale frajda ogromna. zawsze chciałam umieć pleść z prawdziwej a tu proszę można o każdej porze i wszędzie bo gazet pod dostatkiem:)
And a small idea for Easter tiny gift. I herd was charming:) Im hope only thats was a truth...  The hen basket was done from wicker paper, you have to be carefull cos is catchy!!!




 Gotowe do podarowania, to po robieniu największa przyjemność:))
Ready to go, this  is after doing them the biggest plesure:))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz