piątek, 18 października 2013

Koronka brugijska moja część 2 Bruges laces my part 2 Christmas decoration

Jak widać troszkę mnie wzięło;)
Powód prosty, łatwa w użyciu, szybka i baaaaardzo efektowna:) Z tym łatwy w użyciu to część prawdy bo jak dotąd nie brałam się za bardziej skomplikowane wzory, a te kuszą:) raz, że czasu mało, dwa ciągle troszkę się męczę z łączeniami pomiędzy elementami... Brr! Nie chcą wychodzić należnej długości mimo nabierania tylu samych narzutów, ciekawostka.... Muszę popraktykować albo poszperać i może gdzieś znajdę jakieś sztuczki techniczne, o których jeszcze nie wiem, a na pewno istnieją:))

Na razie, do wglądu już po usztywnieniu, dekoracje świąteczne, inne czekają na obróbkę a w zanadrzu mały tutorial z dużą ilością zdjęć do małej rzeczy:)) Mam nadzieję, że się spodoba bo mam już pomysł na następne:)) ale to już następnym razem...

A teraz ta tam...
 dekoracje świąteczne, do pełnej krasy brakuje tylko drzewka ale i to da się zrobić, tylko pogoda musi się poprawić:)

Grzybek









Ten większy to już zmodyfikowany schemat, pomyślałam, że z większą "dziurką"będzie ciekawszy:)
 Co Wy na to???



 Tutaj inny układ w koronce i inne wykończenie... możliwości kombinacji praktycznie nieskończone




A to jedno z ostatnich dzieł własnych...  jeszcze nie wykończone ale będzie serduszkiem:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz